Znate, onaj matematički dio mojeg uma u trenutnom bljesku uhvati srž i veličinu ideje koja je na takav, matematički način izložena. Matematika je jezik istine prema mojem razumijevanju i rado je rabim kako bih eliminirao laži iz vlastitog života.

Pa evo – 2016. godina je započela, i gotovo svatko si je zacrtao nekakav cilj koji u njoj misli ostvariti. Jedan od takvih briljantnih ciljeva da se matematički opisati i želim vam ga ponuditi i obrazložiti kako biste o njemu mogli promisliti i donijeti zaključak je li on vrijedan vašeg truda da se ostvari. Ako zaključite da jest, zasigurno ćete zaključiti kako je dovoljno vrijedan da si isti takav cilj postavite i u svakoj narednoj godini do 2023.

Prvo ću matematički opisati što će se dogoditi 2023. godine, a potom objasniti što te brojke predstavljaju:

2016:

100 x 3 = 300, sveukupno 400

2017:

400 x 3 = 1.200, sveukupno 1.600

2018:

1.600 x 3 = 4.800, sveukupno 6.400

2019:

6.400 x 3 = 19.200, sveukupno 25.600

2020:

25.600 x 3 = 76.800, sveukupno 102.400

2021:

102.400 x 3 = 307.200, sveukupno 409.600

2022:

409.600 x 3 = 1.228.800, sveukupno 1.638.400

2023:

1.638.400 x 3 = 4.909.200, sveukupno 6.647.600

POJAŠNJENJE

Kada bismo pretpostavili, vrlo oprezno i vrlo konzervativno, da u Hrvatskoj postoji samo 100 ljudi čiji svjetonazor i razumijevanje svijeta oko njih teži dobrovoljnom udruživanju i suradnji s drugima bez prisile ili bilo kakvog drugog oblika nasilja – što bismo mogli opisati kroz riječ ”voluntarizam” – koji je pak jednoznačan izvornom značenju riječi ”anarhija” – A IMA TAKVIH SVJESNIH POJEDINACA DALEKO VIŠE OD STOTINU – i kada bi si svatko od u 2016. godini postavio za CILJ da de-programira samo TRI državista, od kojih su dvoje u Hrvatskoj a jedan u Sloveniji, 2017. godine imali bismo 300 novih voluntarista/anarhista, koji pridruženi ovim izvornim stotinu, čine brojku od smiješno malenih 400 voluntarista/anarhista.

Ali ako svake naredne godine ti voluntarist/anarhisti sebi za cilj postave da de-programiraju, svatko od njih, samo 3 državista, i tako svake naredne godine…

ZA SEDAM GODINA BI SVAKI ODRASTAO ČOVJEK I SVAKA ODRASLA ŽENA u Hrvatskoj i Sloveniji bili voluntaristi.

A to bi značilo da bi oko 2030. godine ČITAV SVIJET bio SLOBODAN.

Ne mislite li da je to dovoljno vrijedan cilj kako biste mu barem malo svog vremena posvetili?

Pa – primite se posla ako smatrate da jest. Za početak, zašto ne biste podijelili članke sa Zvona Istine na društvenim mrežama? Zašto ih samo ”lajkati” – ili čak niti to? Strah vas je da vaši prijatelji ne saznaju kakve vam se misli roje glavom? Strah vas je da ne saznaju kako ste voluntarist/anarhist?

Sa strahom se valja suočiti.

Stoga predlažem da uložite mali dodatni napor kojim ćete izložiti druge ljude informacijama o slobodi koja nam je svima prevarom ukradena. Budite uporni. Budite dosljedni. Razgovarajte s ljudima. Budite snažni i nepokolebljivi i nemojte odustati kada vas budu vukli kroz blato jer želite svakome da bude slobodan. Nemojte odustati kada vam ”prijatelji” okrenu leđa jer se više ne bojite reći što vam je na srcu. Pomognite i vi onima koji već godinama rade na tom velikom cilju. Učite i sebe i druge. Zaboga – uradite nešto! Vaša sposobnost kreacije je neograničena, znajte to. Imate moć da odlučite kako ćete je koristiti za ostvarenje dobrog, kvalitetnog cilja.

Sretna vam nova 2016. godina!

P.S. – opisana ideja o cilju za 2016. godinu je naravno, potekla od nekog tko je daleko briljantniji de-progamer od nas na Zvonu Istine – jedinstveni Larken Rose.

41 Responses

  1. Dobra večer

    Pričajte mi o svjesti, duši, spoznaji samog sebe i svojih prava…
    Pričajte mi o ugovorima i lapisu kao oružju,..
    ali kad klika elite pošalje testasteronima nakljukanu bandu s oružjem na vas, možete glumiti Isusa i okrećati obraze gdje god oćete…

    Molim se za Vas!?

    http:// http://www.novi-svjetski-poredak.com
    /2016/01/02/ovo-morate-vidjeti-teksas-dozvolio-svojim-gradanima-da-slobodno-nose-revolvere-pistolje-i-puske/

  2. Lijepo zamišljeno, samo, uhh, kao ljudi teško shvaćaju. Neki dan sam u razgovoru s znancima saznao kako ih pritišće nekoliko ovrha, jedna je , čak izronila iz prošlosti od prije 10 godina, zasipavaju me hrpom rječi i jadikovanja, ja im pokušavavam , polagano, objasnit da to ne mora biti tako, da sigurno postoji lijek koji se može primjeniti ili barem pokušati primjeniti, treba napraviti dijagnozu, vidjeti kako stvari stoje i kako se obranaiti, no čovjek, uopće me ne doživljavajući , nastavlja s jadikovanjem i čuđenjem i praktički mi ne dopušta da mu dadem bilo kakav savjet. Srećom u toj obitelji svi imaju mjesečna primanja upravo iz sustava, tj. na teret proračuna,pa će nekako rješiti, reklo bi se bog dao bog uzeo.

  3. Promijenio sam ime jer vidim da nisam jedini Niko na ovoj stranici.

    Ovdje je riječ o razvoju svijesti. Iz mog iskustva, čovjek ne može ništa napraviti da razvije svijest u drugom čovjeku. Tu ulogu obično ima patnja. Također, iz mog iskustva, nikad nisam uspješno nekom pomogao obasipajući ga informacijama i razgovarajući o nečemu o čemu taj drugi ne želi slušati ili ne može razumjeti. To je redovito bilo kontraproduktivno. Kad sam prestao silovati ljude, ljudi su počeli postavljati pitanja.

    Prilično sam siguran da si svijestan da ne možeš nikome natjerati razvoj svijesti. Uostalom, to bi bilo kontradiktorno poanti ove web stranice i znam da ti to nije cilj. Što onda možeš napraviti? Ja mislim da ne možeš ništa. Ne možeš na silu promijeniti druge ljude. Možeš eventualno biti to što jesi. Pa ako nekog zanima, neka pita.

    Alan Watts je imao jednu dobru kad je rekao da guru ne ide među ljude i propovijeda na sva zvona. Guru sjedi pod stablom, čeka, i ako ga netko nešto pita, on mu odgovori (ili ne odgovori ako to smatra primjerenijim).

    Zašto pišem sve ovo… Smatram da širenje informacije nije “dužnost”. Mislim da se nitko ne bi trebao dodatno potruditi i shareati informaciju, niti biti uporan, ni dosljedan, ni snažan ni nepokolebljiv. Ako se netko trudi da bi bio takav, onda nije takav, i njegov trud će stvoriti patnju koja će stvoriti potencijal da se taj čovjek trgne iz svojih plemenitih samozavaravanja. A to bi se ionako desilo, ali možda ne na taj način. Što zapravo znači da će svatko ionako biti onakav kakav jest dok se malo ne trgne, pa opet, pa opet, pa opet. Što zapravo znači da informacijom nećeš promijeniti druge, već ih u najboljem slučaju samo potaknuti da idu možda drugačijom verzijom istog puta.

    Ja neću shareat nešto radi širenja informacije. Ljudi koji je nisu spremni čuti, neće je čuti. Oni koji je jesu spremni čuti već su sami napravili kritični korak i za njih nema povratka. Granica između te dvije vrste ljudi se ne slama informacijom, nego njihovim osobnim razvojem svijesti i samopromatranjem, a mislim da na to ne možemo utjecati. Radje ću napraviti onako kako osjećam da je ispravno. Jer sve ostalo bi bilo laganje sebi.

    Živio!

    1. Slažem se djelomično! Nećeš naravno nikoga prisiljavati, ali govoriti ti nitko nemože zabraniti. Pa tko želi slušat neka sluša, tko ne želi neka ne sluša. Štoviše ako nešto znaš što drugi neznaju mislim da ti je dužnost govoriti. Tko će slušati nije tvoj posao!

    2. Slozio bih se sa @Ni(t)ko jer nije nase da propovjedamo. Kao sto @Damir kaze nemoguce je pricati nekome tko ne cuje. Cisto gubljebje energije. Ako te netko pita ti dajes svoje misljenje koje tek onda moze uroditi dijalogom jer sjeme je posijano u pitaocu. Doci prosjecnoj osobi u Hrv i pricati o iluziji sustava etikiran si kao teoreticar zavjere, munjela koja u svemu vidi zamku. Pokusano s moje strane puno puta-bezuspjesno. Za takve ljude, “spavace”, budenje pocinje na dnu a oni koji -vide- imaju duznost, ako znaju i razumiju, pomoci.

      1. Pitanje – a da netko tebe, @pobuk, i tebe, @Ni(t)ko nekoć netko nije izložio nekakvim informacijama, biste li danas bili tu gdje jeste?

        1. Valtere ja sam sve sam trazio. Sam vidio da nista ne stima pa sam tako i poceo a ako sam i nesto nacuo znaci da sam bio “zrel” za “prelazak”. Kako sam sam trazio govorim iz osobnog iskustva. Isto kao i kada pricam ljudima o iluziji oni se podsmjehuju. Kad netko bude zreo sam ce naci ono sto trazi jer misao tako funkcionira. Polako se manifestira. Propovjed mi se cini kao uzaludna borba (osobno iskustvo)

        2. @Dražen
          Nitko mi ne može zabraniti govoriti. Ako želim mogu. Ali mislim da mi to nije dužnost. Trebam govoriti samo ako se osjećam tako. Ali tada govorenje nije moja dužnost prema drugima nego iskrenost prema sebi samom.

          @Valter
          Htio sam i u prvom komentaru napisati nešto slično tome što si ti rekao. Činjenica je da informacija potiče znatiželju i da bez nekih informacija danas ne bih bio ovdje. Ali isto tako je činjenica da sam danas ovdje zbog apsolutno svega čemu sam bio izložen u apsolutno čitavoj svojoj prošlosti (a možda i stvarima koje su se desile puno prije mojeg postojanja). Za neke stvari mogu reći da su bile prekretnice, ali što se sve prije tih prekretnica nagomilalo da je dovelo do prekretnice? I da se samo jedna od tih nagomilanih stvari drugačije desila, bi li dovelo do prekretnice? E za to nemam dovoljno razumijevanja. Tako da, izdvojiti neke informacije i proglasiti ih bitnima… možda jesu, možda nisu. Svatko ima unikatan život, posljedično unikatan ego, i stoga unikatan put da ga se razbije.

          Ali nisam htio to reći zapravo. Htio sam reći isto što sam rekao i Draženu. Ja sam bio izložen informacijama koje su podijelili ljudi iz neznam kojih razloga. Oni (uključujući i vas) su napravili najbolje što su znali u skladu s njihovim stupnjem razumijevanja u to vrijeme. I ja ću napraviti najbolje što budem znao. Svi radimo najbolje što znamo, jer da znamo bolje, radili bismo bolje. Hoće li to biti dijeljenje informacije ili ne, ovisi o pojedincu i mislim da u konačnici nije bitno. Dijeljenje informacije nije ni dužnost ni ispravan put. Dijeljenje informacije je obično djelovanje kao i svako drugo. Znam da ste takvih dogmi razbili već milijardu, pa vjerujem da možete pogledati i ovo kao potencijalnu dogmu.

          1. Naravno da svatko može odlučiti kako će djelovati. Nije mi na kraj pameti bilo aludirati da itko ima obvezu dijeliti članke ili štogod već. Gledao sam to kroz vlastito iskustvo… da nije bilo nekih ljudi koji su mi ukazali na neke informacije, vjerojatno bih danas bjesnio jer na izborima nije pobijedio moj favorit. Zato sam im zahvalan na tome što su me izložili dotad nepoznatim informacijama.

            S druge strane, većina ljudi koje spominješ izložena je lažnim informacijama, na dnevnoj bazi, od rođenja. Jako je teško baš zbog toga većini ljudi vidjeti da nešto ne štima. I zato smatram da oni koji vide da nešto ne štima, te ljude izlože informacijama koje bi ih mogle prodrmati dovoljno jako da i sami počnu uviđati da nešto ne štima.

            Pa kad uvide da to jest tako, misliš li da je ok šutjeti i pustiti ih da se muče?

            Ja znam da nije. Šutnja je ekvivalent ignoriranju starice kojoj treba pomoć da prijeđe cestu.

          2. I ja sam zahvalan mnogima koji su podijelili informacije, i ja ću podijeliti neke informacije i tako svi radimo ono što mislimo da je najbolje.

            Ali mislim da informacije mogu prodrmat nekog samo ako je taj spreman te informacije poslušati, ako je taj već malo prodrman. Još nisam uspio naći način da u nekom potaknem to krucijalno, inicijalno “prodrmavanje”. Mislim da je to dužnost osobne patnje. Mislim da informacije pomažu onima koji su taj kritični korak već napravili. Takvima ću rado pomoći dalje, i s njima ću rado dijeliti informacije, odnosno takvim staricama ću rado pokušati pomoći da pređu cestu.

            Ali neću dijeliti informacije na silu s ljudima koji informacije još nisu spremni poslušati. Starici koja tvrdi da sve može sama i koju vrijeđam time što mislim da joj je potrebna pomoć ću dozvoliti da cestu pređe sama. Kad je skupi neko auto će možda naučiti skromnost pa će biti spremna i zatražiti pomoć.

            Da sumiram. Mi se zapravo slažemo Valtere. Informacije su super stvar i mogu biti velika pomoć, ali mislim da ne mogu u nekom potaknuti inicijalno prodrmavanje. A ovi koji jesu prodrmani, nekako za njih ne sumnjam da će dobiti pomoć. Njihovo cijelo biće će odisati željom za znanjem, pa će im netko/nešto i doći i ponudit ga.

          3. A i informacija se ne dijeli samo slovima. Samo postojanje, življenje, bivanje ono što jesi je možda najbolji oblik prenošenja informacije.

  4. Ne postoji nemoguće……tko treba čut – čut će kad mu bude vrijeme. Bitno je ne ušutit 🙂

  5. Hoće li mi netko od cijenjenih komentatora objasniti što ako “državist” reprogramira “anarhista”, jer ovih je ipak i više i pod jačom su izloženošću informacija? Onda jednađba baš ne drži vodu. Čisto iz vaše glave vaše mišljenje, bez šalabahtera 🙂

    1. Smatram da to nije moguće, jer ne postoji anarhist koji nekada nije bio državist. Dakle taj je već deprogramiran i VRLO otporan na programiranje.

      1. “..i VRLO otporan na programiranje..” evo ga. To znači da nije nemoguće. A postoje i državisti koji se prave da su anarhisti i obratno, anarhisti koji se prave da su državisti pa i oni koji igraju dvostruku igru. Iz tog razloga je jednađba presimplificirana i stoga neodrživa- Naprosto odnosi se na idealne uvjete a realnost je ipak kudikamo kompleksnija i zahtijeva složeniju matricu.

        1. Dakle, ti smatraš da je nužno postaviti teoretsku osnovu bilo čega do najsitnijeg kvanta energije, gdje svaki kvant energije mora biti definiran do najsitnijeg detalja, prije negoli bi uopće razmotrio je li nešto moguće ili nije – a kamoli da mrdneš obrvom u smislu djelovanja dok ne zaključiš da li je nešto moguće ili nije unutar neke matrice?

          Čim u nekakvoj jednadžbi postiji mogućnost, makar malena, da nešto ne bude nemoguće – ti odbacuješ jednadžbu kao fantaziju ili neprovedivu ili nepraktičnu ili neodrživu, jer bi se MOGLA pokazati nemogućom?

          Jesam li te dobro shvatio? Ako jesam – evo ti dokaz da su jednostavna rješenja praćena DJELOVANJEM unutar matrice, kakva god ona bila, uvijek najučinkovitija i da je jednostavan, zdravorazumski pristup nekom problemu onaj koji će, čak i kada postoji masa varijabli koje su nepoznate… primjerice dubina blata, čvrstoća debla u korelaciji s brojem mikroorganizama koji uzrokuju truljenje unutrašnjosti, i tako dalje… isporučiti željeni rezultat.

          http://www.youtube.com/watch?v=YnRRGW6z3UQ

          DJELOVANJE je ono što mijenja manifestaciju stvarnosti.

          Realnost uopće nije kompleksna, nego samo djeluje kompleksna a trenutno je takva kakva jest, jer većina ljudi ne razumije jednu jedinu jednostavnu stvarcu – da nemaju pravo inicirati nasilje prema drugima. E sad, neki tom problemu prilaze AKTIVNIM djelovanjem, a drugi filozofiranjem ili još gore, IGNORIRANJEM, ili još gore, cuclanjem palca. Postupaju kako je kome volja i nemam ništa protiv toga da tako i čine. Jedino što će se promijeniti u mojoj ”životnoj matrici” koja jest jednostavna, kada uočim jedan ili drugi ili treći ili četvrti pristup problemu, jest to da ću svoje znanje obogatiti zaključkom o tome je li netko isprazni filozof, kukavica, lijencina, neznalica vlastitim odabirom, ili jednostavnije rečeno, šupak – ili čovjek.

  6. “Dakle, ti smatraš da je nužno postaviti teoretsku osnovu bilo čega do najsitnijeg kvanta energije, gdje svaki kvant energije mora biti definiran do najsitnijeg detalja, prije negoli bi uopće razmotrio je li nešto moguće ili nije – a kamoli da mrdneš obrvom u smislu djelovanja dok ne zaključiš da li je nešto moguće ili nije unutar neke matrice?” – TOČNO! Matematika tomu služi. Ne? 😉

    “Čim u nekakvoj jednadžbi postiji mogućnost, makar malena, da nešto ne bude nemoguće – ti odbacuješ jednadžbu kao fantaziju ili neprovedivu ili nepraktičnu ili neodrživu, jer bi se MOGLA pokazati nemogućom? ” NETOČNO! U tome slučaju jednađbu prilagodimo. Odbacivanje čitave jednađbe bilo bi krajnje radikalno da ne kažem glupo. 😀 Možemo se kladiti da ova neće.

    “http://www.youtube.com/watch?v=YnRRGW6z3UQ – Jesam li te dobro shvatio?” – definitivno ne ali nema veze ne trebamo se svi razumijeti u tome i jest čar življenja a primjer traktora je jednostavno očajan iz više razloga, pa nismo u vrtiću.

    “DJELOVANJE je ono što mijenja manifestaciju stvarnosti. ” – formula je?

    Za ovo ostalo u zdravom narodu postoji izreka – ništa bolje od svoje volje pa zdravo budi 🙂
    Dok su “ideje” javne javna je i kritika – kao kod lošeg filma. Što može doprinijeti razvoju ideje. AKO je čovjek sposoban za to. Ako ne….to je druga priča. Recimo iz ove priče na pamet mi pada dobar ZF film jer film je nerealan a zabavan a netko uvijek profitira. To nije loše. Ali je tako.

    1. Pitaš za formulu kojom djelovanje mijenja manifestaciju stvarnosti. Pokušat ću ti je pojasniti primjerom.

      Gladan si, i to je trenutna manifestacija stvarnosti koju proživljavaš. Napraviš si sendvič i pojedeš ga, pa više nisi gladan. Dakle, manifestacija stvarnosti se promijenila – DJELOVANJEM.

      Ako ti je potrebna formula sa dovoljno faktora da opišeš ČITAVU kolektivnu manifestaciju stvarnosti oko nas, matematički ili kako god drugačije, da bi dignuo guzicu i DJELOVANJEM nešto promijenio, rekao bih da si odabrao cuclanje palca i/ili filozofiranje.

      Rekao bih po tvojim komentarima, ne samo ovog članka, da ti tako razmišljaš. Pa onda, da budeš dosljedan sam sebi, zašto ne bi ostao gladan kada si gladan, i to sve dok ne spoznaš sve i jedan razlog zbog kojeg se glad manifestirala u stvarnosti koju proživljavaš?

      Neminovna posljedica takve odluke biti će smrt od gladi. Pa ti cuclaj palac i filozofiraj. Ja neću.

      1. “Gladan si” – Naprotiv. Upravo sam jeo kupus sa mesom i bilo je izvrsno! 😉 Ako pak misliš na preneseno značenje za galamu koju projiciraš na druge opet si pogriješio jer se čovjek i toga zasiti.:D

        Inače često koristiš digresiju i vrtičku logiku, bez uvrede pa tako na jednom mjestu stoji

        Valter1:” Matematika je jezik istine prema mojem razumijevanju i rado je rabim kako bih eliminirao laži iz vlastitog života.”

        Valter2.” Ako ti je potrebna formula sa dovoljno faktora da opišeš ČITAVU kolektivnu manifestaciju stvarnosti oko nas, matematički ili kako god drugačije, da bi dignuo guzicu i DJELOVANJEM nešto promijenio, rekao bih da si odabrao cuclanje palca i/ili filozofiranje.” – cuclaš Valtere? 😉

        Valter1:”Znate, onaj matematički dio mojeg uma u trenutnom bljesku uhvati srž i veličinu ideje koja je na takav..”

        Valter2:”Čim u nekakvoj jednadžbi postiji mogućnost, makar malena, da nešto NE BUDE NEMOGUĆE ….ti odbacuješ jednadžbu kao fantaziju ili neprovedivu ili nepraktičnu ili neodrživu, jer bi se MOGLA pokazati nemogućom” – ovo je genijalno glupo “NE bude NEmoguće” i toliko o bljesku. kopčaš? 😉

        I tako dalje da ne bi do kraja demaskirao tvoju “logiku” koja ti nalaže da lupetaš ko maksim po diviziji…Samo žao mi ljudi što ne vide.

        P.S. Guzica može sjediti ako je glava na nogama 😉

        1. pa, citirao sam tebe kada sam napisao ”nešto nije nemoguće” tako da skačeš sam sebi u usta. Toliko o tvojem izvrtanju i vađenju tuđih riječi iz konteksta i tvojoj vlastitoj logici, koja se mijenja kako vjetar puše, i tvojem mijenjanju teme kada moraš pobjeći od odgovora na pitanja koja razotkrivaju dubinu tvoje praznine. A ukoliko ti smeta ”galama koju projiciram na druge” – zašto uopće čitaš Zvono Istine? Mazohist si? Cuclaj palac i filozofiraj nekom drugome tko puši tvoje veleumne filozofije o nečinjenju ili uzaludnosti činjenja.

          1. Valtere dragi vidim da sam pogodio gdje te najviše boli a to je tvoj ego ali vjeruj da mi nije mi bilo ni na na kraj pameti.
            Sve što želim je ukazati na nelogičnosti kojima vrve tvoji komentari, ako su oni uopće tvoji jer mi se sve više čini da recikliraš ideje engleskog govornog područja.
            I još jednom te zdušno molim ako imaš i trunke savjesti,ne dovodi ljude u zabludu.

            A sada provjerimo tko tu koga –

            Moj komentar ”To znači da nije nemoguće.” a odnosi se na tvoj “.i VRLO otporan na programiranje..” što prevedeno znači da je moguće reprogramirati anarhista.

            S druge strane ti tvrdiš:

            “Čim u nekakvoj jednadžbi postiji mogućnost, makar malena, da nešto ne bude nemoguće – ti odbacuješ jednadžbu kao fantaziju ili neprovedivu ili nepraktičnu ili neodrživu” – čime ti govoriš da jednađba koju si postavio ima malu vjerojatnost da šljaka ali ju zbog toga ne treba odbaciti.

            Vidiš Valtere, kontekst je majka svih za.eba ali drago mi je da si to shvatio.
            A prizemni, rušilački,agresivni komentari mene ne mogu obeshrabiti samo zato što raskrinkavam da se iza tvoga “činjenja” krije plitka reciklirana retorika koja ne donosi ništa dobro u živote ljudi 😉

          2. pa onda, što mi drugo preostaje reći nego da mi je drago da si tu kako bi mogao raskrinkati bedastoće o kojima pišem. Još kad bi to svoje djelovanje potkrijepio ičim konkretnim, nitko sretniji od mene!

            Dapače – ako imaš želju raskrinkati budalaštine koje pišem ja ili drugi ljudi na Zvonu Istine – evo nudim ti mogućnost da to učiniš kroz članak koji će biti objavljen kako bi svi mogli vidjeti u kakvu ih zabludu dovodimo. To bi zaista bilo nešto konkretno, zar ne?

  7. “pa onda, što mi drugo preostaje reći nego da mi je drago da si tu kako bi mogao raskrinkati bedastoće o kojima pišem.” – još kada bi to mislio nitko sretniji od mene 😉

    “Još kad bi to svoje djelovanje potkrijepio ičim konkretnim, nitko sretniji od mene!” –

    Valter1:”Čim u nekakvoj jednadžbi postiji mogućnost, makar malena, da nešto ne bude nemoguće – ti odbacuješ jednadžbu kao fantaziju ili neprovedivu ili nepraktičnu ili neodrživu, jer bi se MOGLA pokazati nemogućom?” dakle ti tvrdiš da je mala vjerojatnost da je tvoja jednađba moguća ali da ju zbog toga ne treba odbaciti? – ljudi inače posežu za djelovanjem koje ima veču vjerojatnost za pozitivnim ishodom. Eto samo toliko, zdravorazumski. Tko ima oči neka vidi, ostali za Valterom. 😉

    1. ”dakle ti tvrdiš da je mala vjerojatnost da je tvoja jednađba moguća ali da ju zbog toga ne treba odbaciti?”

      Ne, to ti izvrćeš moje riječi i vadiš ih iz konteksta. To što mnogi ljudi radije idu linijom manjeg otpora prema onome što smatraju pozitivnim ishodom, umjesto da istinu smatraju kao nešto prema čemu bi se trebali ravnati, i jest razlog što je manifestacija stvarnosti koju proživljavamo takva kakva jest.

  8. Ali Valtere dragi to si ti napisao.
    Ako meni ne vjeruješ povjeruj manifestaciji vlastitih riječi koje si napisao danas u 9:04.
    A i vi drugi vidite kako Valter nije jasan sam sebi.
    Nemojte slijediti slijepca koji ne vidi vlastite misli a vas iskorištava.
    Ne nasjedajte na dječje priče.

    1. Pa, napiši članak o dječjim pričama, sljepilu i iskorištavanju… Nemoj se ograničavati na komentare koje malo ljudi čita. Objavit ćemo ga da svi vide to što ti vidiš. Ili ćeš i dalje cuclati palac?

  9. “Pa, napiši članak o dječjim pričama i iskorištavanju”

    Pišeš ih već ti a ja nisam dičan recikliranju kao ti 😉

    NegoKristine da se vratim na bitno.
    Kažeš:
    ” Matematika je jezik istine prema mojem razumijevanju i rado je rabim kako bih eliminirao laži iz vlastitog života.”

    A nakon toga si kontradiktoran sam sebi:

    “Ako ti je potrebna formula sa dovoljno faktora da opišeš ČITAVU kolektivnu manifestaciju stvarnosti oko nas, matematički ili kako god drugačije, da bi dignuo guzicu i DJELOVANJEM nešto promijenio, rekao bih da si odabrao cuclanje palca i/ili filozofiranje.”

    Kako pojašnjavš nestajanje matematike kao alata istine u drugom komentaru dok se na nju zaklinješ u prvom? E moj Hans KeistianAndersene pojma ti nemaš šta si mislio prije 2 minute a kamo li da misliš dugoročno.

    1. pa, da proučiš moje odgovore u kontekstu tvojih komentara na koje sam odgovarao, bilo bi ti jasnije da si ti taj koji je kontradiktoran sam sebi.

      1. Znači ne znaš odgovoriti nego i dalje koristiš jeftine trikove.
        Žao mi jezbog dobrih ljudi i dobrih tema što ovu platformu pretvaraš u Zvono Neistine.
        Neka ostane na tome da se dobro prodaješ.

        1. Slažem se djelimice s tobom. Naime, nisam ja taj koji tebi odbija odgovoriti, već si ti taj koji izvrće riječi i vadi ih iz konteksta, da bi potom skretao pozornost s onoga što ti ne paše upravo korištenjem jeftinih trikova. A posebice je to tako, jer ti je ponuđeno da svoje tvrdnje izneseš i dokažeš u opširnom članku, što izbjegavaš čime? Opet jeftinim izgovorima. A tome je tako jer si dovoljno bistar da razumiješ kako u komentarima svojeg članka ne bi imao posla samo sa mnom, već i ostalima koji često komentiraju članke i sada se čude što se i dalje gnjavim s mamlazom poput tebe. Međutim, posve sam siguran da bi komentatori tvojeg članka izrešetali tvoje tlapnje toliko temeljito da bi to bilo milina čitati.

          Stoga i ja mogu reći kako mi je žao zbog dobrih ljudi koji čitaju tlapnje mamlaza poput tebe, ali neovisno o tome što mi ih je žao, objaviti ću tvoj članak ako pronađeš muda pa ga napišeš.

          1. Niti si pokazao čast niti dignitet niti istinu govoriš a ponajmanje pokazuješ ljubav za ljude i pravednost koje su ti puna usta.
            No tvoja motivacija je neupitna stvar ali smjer u kojem ideš je tvoja osobna stvar u koju ja ne želim na bilo koji način, niti me ona zanima niti bi htio biti ti pa me ni pisanje članaka ne zanima (barem ne ovdje).
            Suočio sam te sa tvojim vlastitim komentarima i stavovima, crno na bijelo, a ti sada polusvjestan meni “nudiš” opciju da bi kompenzirao svoje neznanje u području za koje se predstavljaš kopetentnim.
            Još jednom druškane od milja, izražavam ti saučešće jer nisi sposoban obrazložiti vlastite navode bez spuštanja na razinu na koju neću i ne želim, a o tome tko je mamlaz neka prosude čitatelji, nadam se da toliko mogu bez ičije sublimacije.

          2. Pa dobro, ako nećeš i ne zanima te, ovakvog istinoljubivog kakav jesi, raskrinkati lažove i neznalice, jer je to je ispod tvoje razine, nemoj. Cuclaj i dalje palac, filozofiraj i izvrdavaj tuđe riječi u sekciji komentara.

          3. To što ti obmanjuješ ljude mene ne čini moralno superiornijim nad drugima nego onog koji laže moralno pokvarenijim, a ispod moje je i svake druge razine agresivna retorikana na koju se spuštaš da bi se opravdao kada ostaneš bez argumenata kojima bi potkrijepio nedosljednosti u vlastitim tekstovima, što je još jedan pokazatelj moralne degradacije karaktera čovjeka.
            Na tome putu ti ne mislim stajati. 😉

          4. pa, slobodno i bacaj blato na druge… Što ti drugo i preostaje, kada odbijaš dokazati svoje tvrdnje? Naravno – napisati da je netko moralno degradirao i da mu je retorika agresivna… kao da ti je to nekakav argument koji opravdava tvoje odbijanje da prokažeš i raskrinkaš laži, neznanje, a sada i moralnu degradaciju… što je slijedeće na što ćeš se obrušiti?

  10. Bilo bi lijepo da svatko radi Atractor factor sat vremena svaki dan u korist voluntarizma.
    Oni rade 24h u korist totalitarizma.

  11. Čini se je gulagasti proziran (ebentualno)…jedino, ne misli (ili pretpostavlja) da se to ne vidi kao i da je uvjeren da je superioran vjerojatno moralno etički ali nije dokazano…štaćemo sad, a?…aj zaebi nekog drugog genije, telantu…nda…malo mi se veza ispovratla pa mogu i zapivat 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=M1rBtzXnZS8

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.